“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

En hel helg i Östersund

Har varit hos pappa hela helgen. Det var jobbigt men ändå underbart! 
Att träffa farfar som är sjuk, gjorde ont i hjärtat att se. Men att se min farfar le & skratta då jag kom gjorde nog min dag. 
Det är så himla tragiskt att så himla fina personer kan bli så sjuk... 
Att se min farmor verkligen göra allt för mig, då jag kom dit fick mig att le. 
Pappa & jag var in till stan och handla träffade yecke och Nazze där. Kändes så himla bra. Jag har varit så lycklig dom 3 senaste dagarna! 
Anyway, att säga hejdå till pappa var jobbigt. 
Jag försökte hålla tårarna inombords som jag alltid gjort. Men dom bara rann.. 
Det är jobbigt att åka ifrån min familj. Speciellt då jag vet att min farfar behöver mig nu. 
Ett halvår.. Ett fucking halvår, hur ska jag klara mig utan dig sen? 
Livet är bara orättvist. 
Då vi var i Malung åkte vi till min syster, träffade på aaron. 
Han fick mig att må så bra för stunden, hans leende då han såg mig. 
Världens underbaraste unge. 
En vecka kvar sen får jag åka till mamma, bara kämpa på & hoppas på att socialen gör något snart.. 
Juste! Jag & Nazze har skaffat blogg tillsammans nu. 
----> www.nattstad.se/thaikurd <----
Läs där med! 
Uppdaterar mer senare 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback