“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Besviken

Glömde blogga igår.
Filmen var iaf sjukt bra såg på grown ups 2, den är absolut se värd!
Jag var med nittä & ia då jag kom hem.
Anyway, idag har jag inte gjort så mycket. Legat i sängen hela dagen. Fick nyss reda på att socialen inte gjort ett skit.
Dom bryr sig inte. Jag svär på Gud, är jag kvar här i 2 månader till då drar jag. Det blir inte bättre men fan jag orkar inte bry mig. Dom förstår inte hur jobbigt hela jävla skiten är.
Är så himla besviken så det är sjukt, jag vill bara ge upp nu.
Hur kunde jag vara så dum, hur kunde jag vara så jävla dum & förstöra min & jockes vänskap. Jag behöver honom så himla mycket just nu... Orkar inte kämpa längre..
Pallar inte blogga nu, kanske bloggar ikväll lovar ingenting.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback