“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Varför kan du inte bli min igen?

Om du bara visste, om du bara kunde förstå. Mina känslor för dig är obeskrivliga, jag kan inte komma över dig. Jag saknar dig så mycket.. Och inget blir bättre av att du smsar mig, jag ler, får fjärilar i magen. Men jag vet att det aldrig kommer bli vi igen. Jag måste ta tag i allt å försöka gå vidare.
Jag orkade inte blogga nå mycket igår, hade ändå inget att blogga om eftersom jag bara låg i sängen hela dagen, förstår inte vad som händer allt går bara nerför.
Allt går åt helvete just nu.
Han kanske smsar för han vet att jag behöver honom?
Han & min familj, det är dom jag behöver just nu.
Det jag stör mig på är att en del ifrån Östersund säger att jag ligger runt, är ni så himla avundsjuk på mig, så ni inte har bättre för er än att snacka bullshit om en person som har det så pass jobbigt redan? Patetiskt gjort. Jag är ingen som ligger runt, herregud vad är det för fel på folk idag?
Och jag har aldrig sagt att jag äger Brunflo, Brunflo är en skit håla ett riktigt jävla knarkar ställe.
Brunflo var ett jävligt fint ställe då jag var mindre men en viss person har ju förstört hela Brunflo så det är sjukt.
Anyway, jag ska dra till affären med personalen nu.. Uppdaterar mer senare.



Vilken bokstav börjar killen på ? :)

2013-08-15 · 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback