“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Förlåt igen!

Hej, jag glömde säga att jag tog en liten blogg paus.
Jag har fått mitt besked nu & jag ska få flytta till en fosterfamilj här i Hagfors, och gå om nian så kommer bo här ett år, inte alls som jag hade planerat. Men jag har inget annat val, bara gå vidare & försöka kämpa.
Mår ganska bra ändå, hade kunna haft det värre så jag ska ju inte gnälla. Jag har fått tillbaka personen jag älskar mest av allt.
Saknar bara min bästavän Erikah, gör ont att jag inte träffat henne på ett halvår, men snart så ska jag få träffa henne igen!
Imorgon är det skola, är inge pepp alls. Men eftersom jag har en grym lärare så vet jag att jag kommer fixa nian. Idag har det bara regnat hela dagen, men har iaf fått tillbringa sista lov dagen med underbara vänner. Och haft det mysigt med personalen ikväll.
Säger godnatt för mig, vet att jag inte kommer blogga ikväll. Men lovar att blogga imorgon peace ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback