“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Flatnor Hell yeah!

Jamen tjenare bloggfan!
Livet är som det ska ahfyfan!
Nejmen har inte skrivit på ett tag.
Har varit ganska depp & inte orkat med så mycket.
Haha, Men nu är man på topp humör :D
Man har ju en grym syrra som får en att inte ge upp!
Dom senaste dagarna har man varit hos marre utan cigg i några dagar..
Inte okej.
Varit med dansken dom senaste dagarna, 
Hans humor är så sjukt grym!

Jao, vad har jag gjort mer idag ?
Städat rummet, så grymt jobbigt.
Lyssnat på chill musik & Imorn Då blire att träffa den här hetingen, Rawr (;
AlexandraMariaStensmo!
Bästavän saknar dig otroligt mycket!
Hoppas jag får träffa min Bröder.

Jonte,Jag & isack.
yeahyeah! Flatnor is da´shit,
Så jävla tråkigt här,
Vill bara bort.
Men just nu ska jag vara hemma &
Hjälpa till,
ska vara en duktig flicka (a)
Haha omg är så glaaad.
Men en sak har jag lärt mig...
B E S T R O N G .
Får hoppas på att morgondagen blir perfekt (y)
Om jag bara kunde välja rätt väg.
Men väljer fel väg att gå...
Michelle Perez Hjort!
Saknar min syster/bästavän.
Du är mitt liv,
Du är allt för mig.
Vad vore jag utan dig?
Ja.. Vart ska jag börja?
Igår satt jag & grät för att jag saknar dig så mycket.
Seriöst... Du är en äkta vän som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta.
Du har alltid funnits där för mig.
Du är den enda jag berättar exakt allt för.
Du är den enda jag litar på upp till 100 %
Hand i hand tiss döden skiljer oss åt?
Självklart! (: 
Jag ska gifta mig med dig!
Haha nejmen ååh...
saknar dig så sjukt mycket.
Det är så tomt i flatnor utan dig.
Du & jag på vespan...
Vi är galna som fan.
Vi har delat skratt,tårar & mycket mer tsm!
Dag som natt kommer jag att finnas för dig.
& Då jag pratar med dig om en massa,
Så förstår du mig precis.
Skulle kunna skriva en hel HARRY POTTER bok om dig.
Älskar ju dig jag! 
Barndomskompisar,bästavänner/systrar & vi har aldrig någonsin bråkat med varandra.
Bara haft bra minnen tsm!
Hoppas att vi aldrig & då menar jag aldrig bråkar med varandra.
Det är det sista jag vill.
Kommer inte orka med då.
Klarar inte ens av att tänka på det..
Michaaan/milf/millan/Michelle koooom hem!
Jag saknar dig & behöver dig!
Pöss! ♥
Nu ska jag förtsätta städa en massa annat.
Hörs senare.
Peace out!






Jag tog en kula för dig & Fick en smula tbx...


anna julia somtua nilsson , du fattar inte hur mycket jag alskar dig , hur mycket du betyder for mig .

jag sitter har , hos min kusin sjalv, skrattar & grater. for nar jag laste det dar , sa var det underbart. du betyder allting for mig , mitt hjarta.

jag alskar dig mest av allt, du gor mina dagar och du gor livet vart att leva, fyfan vad du ar bast.

en kanon brud, min kanon brud. allla borde ha dig som van , min alskling. du & jag forevigt mot varlden! JAG ALSKAR DIG , MEST. VI SKA ALDRIG BRAKA , BARA INFORSKAFFA NYA MINNEN , MITT ALLT.

FYFAN VAD JAG SAKNAR DIG, SA FORT JAG INTE AR MED DIG SA SAKNAR JAG DIG , HUR MYCKET SOM HELST, JAG FINNS INTE UTAN DIG, ALSKAR DIG FOREVIGT.! // DIN MICHAAAAAAAAAAAAAAN. <333333333333333333333

2011-08-10 · 20:07:56

Aaw,Fyfan vad söt du är älskipälski :')

Längtar tills du kommer hem!

Då ska vi ta en massa sär foton!

+gbj,tdgoöykå054il7uj vettefan vad jag ska skriva än att JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT ANNAT! ;* <3333333333

2011-08-11 · 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback