“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Happyface!

Happyface!
Min babe är hemma!
(':
Nu äre bara det att jag måste träffa na också....
MILLAN LOGGA IN PÅ FACEBOOK ELLER SVARA DÅ JAG RINGER TILL DIN MOBIL!
Särdamp som vanligt ^^
Haha,nejmen har inte gjort så mycket idag.
Har bara varit till tandsbyn & firat min kusin sandra som fyller fucking 30!
Det var väl sådär...
Såg på då casper spelade wow, ruuuligt! Nej.
Sen hittade ju jag en grym dator som jag satt mig vid,
Nice som fan.
Efter det åkte vi till brunflo så jag fick ta ut pengar & fylla på pengar på min mobil.
Känner mig ganska fattig nu... :(
Har nästan inga pengar på mitt bankkort..
säger samma sak som min syster: Undra om det finns någon gammal släkting där ute som är rik?
så skulle man kanske kunna få en slant. :p
Haha, så sugen på att köpa en ny dator & en ny mobil det skulle verkligen behövas just nu.
Michelle, jag måste verkligen få prata ut med dig... om allt..
Skriver mer sen
Peace out!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback