“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Nyklippt & sär som fan!

Hejhopp!
Igår var jag till stan klippte mig hos Areé.


Såhär ser det ut. (:
Har iaf nyss duschat & nu ska jag väl ner & käka frukost.
Även att jag har varit i pilis hela sommaren,
Kände mig som hemma där.
& nu vill jag dit igen, saknar sol..
Hon är som en bästavän för mig en som alltid finns där för mig.
Som jag har börjat berätta allt för.
Älskar dig sol! (a) '
Ååh, michaan kommer hem om exakt en vecka!
Ska skrika,dampa & krama sönder dig (':
En springtur skulle passa perfekt just nu!
Fan jävla hosta känns som om jag ska hosta ut mig lungorna. INTE OKEJ!
Shit!
vi börjar ju skolan snart,
& jag minns inte ens min skåpkod...
Så jefla pinsamt.
Får väl gå till ove då & be om en ny Grymt (y)
Men jag är ändå pepp på att börja skolan igen alltså jag saknar inte lektionerna utan alla kompisar.
& Särjonas!
Det här sög.
Skulle få pierca läppen då jag fyller år.
Jag som var så pepp...
Vaknade klockan sju imorse.
David kommer in & skriker : ge mig bredbandet din jävla hora !
Gullig lillebror man har.. tss..
Han slog sönder hela jävla dörren också börjar tro att han har adhd.
Har två st kattungar om det är någon som vill köpa?
300 kr per katt det är en blandning mellan maincoon/norskskogskatt.
Ähfan säljer dom på blocket ist! ('x
Hoppas alla haft en grym sommar för det har iaf jag haft!
Har inte gjort så mycket idag.
Bara haft tråkigt...
Äh skriver nog senare.
Hörshej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback