“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Äre verkligen hejdå nu?

Känns jobbigt att allt blev såhär..
Syster/bästavän.
Vad äre som händer?
Det får inte sluta såhär.
jag orkar inge mer.
Fyfan.
Vilket liv.
aja, sånt är livet.
Du ska veta att jag inte vill förlora dig.
även att du flyttar så får du inte glömma bort mig.
Saknar dig något enormt!
Tårarn bara rinner just nu.
Vill ha dig framför mig & säga :
Syster/bästavän, jag älskar dig av hela mitt hjärta.
snälla flytta inte ifrån mig..
Alla våra minnen.
Dom är så underbara!
Du är underbar!
Vi var med varandra så sjukt mke då vi var små.
Så sjukt kul.
i 6:an vi bråkade om något konstigt,
Vi var så omogna & i 7:an
Vi bråkade även då.
Vill säga förlåt för alla bråken var inte meningen.
Förstår om du inte vågar lita på mig.
Tänger aldrig & då menar jag aldrig göra om det.
Ååh, våra dampdagar på skolan.
Ciggan.
Allting som vi gjort tsm!
Du ska veta att jag kommer stå vid din sida oavsett vad!
Fan, klarar mig inte utan dig.
Det känns som om jag drömmer...
Men nu äre verklighet.
Måste tyvärr säga hejdå.
Men bara för att du flyttar
så ska inte våran vänskap förstöras!

Hafifa Felica hussain tirak!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback