“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Damn!

Hej, har inte bloggat på ett tag känner jag.
Dom senaste dagarna har jag följt med marina på ridtävling.
& Igår var man med älsklingen min, saknat han som fan.
Senare på kvällen träffade man felix wikström.
Under hela den tiden då vi var med dom & sandra kristiansson,
Så messade idioterna & dampringde.
Fattar inte att dom inte kan låta en va.
& att dom snackar skit om min bästavän, det är fan nog!
& Kalla mig vad ni vill har redan bett er sluta men ni fortsätter.
Blir kallad för fetto,äckel,hora,har hängmage,hängarmar, inga bröst osv.
Ja tack så mycket. :)
Men bryr mig inte så mycket,
om jag ska vara ärlig.
Vill bara att du ska veta att det är jävligt skönt nu när du flyttat.
Det var på tiden att arabjäveln flyttar.
-suck-
Du verkar lebb som kollar in andras bröst & rumpor.. :s
Blir bara jävligt irriterad på er två idioter.
Säg ett ord till om mina vänner & ni dör.
Nej nu orkar jag inte slösa tid på ett par idioter.
Idag vaknade jag & marina klockan 2,
Jag gjorde mig iordning & sen började det spöregna & åska, ah kul liv!
Senare klockan 5 ungefär träffade jag mina bröder Isack & jonte,
Har saknat er så sjukt mycket!
Synd bara att jag blev så sur på dig isack..
det var verkligen inte meningen förlåt..
Du är min bror & du har alltid funnits där för mig.
Vill bara göra detsamma tbx..
Men kan inte.
Älskar iaf er!
Efter man träffat mina bröder träffar jag lillsebbe.
Han är så sjukt sär!
Men ändå så ganska grymt rolig.
Fan vad jag saknar hela klassen.
Är ganska konstig som vill börja skolan igen.
Men det är för att jag vill träffa alla igen & se hur mycket alla har förändrats.
Just nu ligger Marina & sover medans jag sitter här & lyssnar på musik å skriver i bloggen.
Pilis is da´shit!
ohyäs!
Tycker jag & marre är ganska söta på bilden. Hah. (;
Synd marre att du sover, kan göra vad jag vill. Thihi busig jag är. :D
Sebbe, särhanden eller?
Rawr, du har ju john bredvid dig mums!

Min babe kommer hem idag,
ska krama sönder han ^^
Thihi omg, är så sjukt pepp!
I augusti innan jag börjar skolan ska jag pierca läppen (y)
så jävla grymt!
Damn! vad mycket jag skrivit!
Finns nog inget mer att skriva,
Än att jag lyssnar på världens underbaraste låt!
Sarah Dawn Finer- Kärleksvisan.
Var inte rädd, Jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, Jag håller i dig.
Här i min famn, Kan du våga tro.
Sänk dina murar, Jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, Så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag,
För du betyder allting för mig.
Var inte rädd, Jag går bredvid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, För här vill jag stanna.
Se på oss nu, Livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, Vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är 
och jag vill ge dig allting jag har
och låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig. 

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har. 
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker. 
Du betyder allt för mig. 
Var inte rädd, jag står bredvid dig
för du betyder allt för mig.



Den här låten får mig att tänka på min babe,
Älskar dig otroligt mycket!
Vad vore jag utan dig?
Dina sms & hela du gör min dag.
Ingen Alex ingen anna,
Får hoppas på att det föralltid är du & jag nu.
Puss ♥
Dags att sova nu?
05.10
Ah fan.
Nattinatti. ^^


särhanden är ju azum x)

2011-07-25 · 05:16:08

Att den är!

2011-08-03 · 15:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback