“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Thaifestivalen,Borlänge.

Hej, gör ett litet kort inlägg nu med masssor av bilder!

Thaifestivalen Var inte som jag hade förväntat mig men den var väl okej.
Massor av skoj & stök där,
Gick runt över hela borlänge.
Har massor av kort som ni får se sen.
Åh, fyfan vad jag Saknar min älsk.!
Tur att jag har dig,
vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Älskar dig något otroligt!




Alex olsson <3




Så gullig man får va!



Irra.




Hade så sjukt tråkigt så var bara tvungen...







Dom som uppträdde.

munkar.




























Thaifestfan!

Fullgubbe.se



En random tant som bara gick upp på scen,
Men blev nerskickad. Haha sopa!







Gatöy.

nice ass!







Aaw, Emmelie till höger.


















En Random bild.
Fan, har ju inget liv som har ladddat upp såhär många bilder.
Klockan är nu 03.05..
Är inge trött alls,
vet inte vad man ska göra eftersom typ ingen är vaken.
Äre värt att sova?
Ahfan!
Nattinatti Bloggfan (a)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback