“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

säraredag

Hej!
Vaknade klockan 12.
Gick & mötte moa.
Vi hade inget annat för oss,
så vi gick ner till stinas kiosk & bara chillade.
Såg en kille,
Jag: vadå? är inte det där sean banan?
Moa: nej.. han är väl vitare?
Jag: äh, inte fan vet jag.
Moa: Men vi gör något?
Jag: som vadå?
Moa: ja vi springer efter sean banan!
Jag: ja! & frågar efter hans autograf.
Moa: ja!
Asg.
Vi gick upp mot kyrkogården & letade efter sagas grav...
Hittade ju den såklart.


Kärlek till bilden!

<3

Hennes favorit bil.

Sen så hittade vi såklart en massa andra random gravstenar. (a)

Rest in peace.

wtf?

aaw

Asså vafan!? när fan dog jag!?  aja rest in peace.
Vi orkade inte vara kvar vid kyrkogården nå mer så vi gick tbx ner.


Var tvungen att ta kort på skylten så jag visste vart jag var.. ;o


Moa kollade i en massa brevlådor så hittade hon blötpost & slängde ut det. Finfint!


Haha, fyfan garvade sönder åt en random hjälm på marken!


Lukas Sexig korvfan!


Mums!


Älskar'T



Vi sitter just nu hemma hos mig & chillar.
Pratade med geng i 6 timmar.
Men den jäveln somnade ju tillslut.
-Suck-
Thai. ^^
& moa har suttit å läst en massa gamla bråk.
åh, hon verkar ju inte ha nå liv. :o
Hallå!? Det är ju bara ett gammalt bråk. (;
Även att moa ligger & halvsover & jag sitter å halvsover med en sovande geng i telefon.
Haha klockan är nu 07.11
Tar väl & lägger oss.

Nattinatti bloggen! ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback