“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

LessTjej.


Idioter det finns i världen,
Som bara utnyttjar en & frågar om en massa pengar.
Blir så sjukt less.
Dom borde inte ens få finnas.
Känns skönt att inte vara vän med dig längre.
Från & med nu ska jag börja om mitt liv på nytt!
& Vara mer med dom äkta vännerna jag har.
Som jag vet aldrig skulle svika mig.
Som alltid finns där för mig & som lyssnar på mig.
Ni accepterar verkligen mig för den jag är.



Marina Öhrbom, Alexandra Maria Stensmo, Louise Hagström,Michelle peréz hjorth & Hafifa Hussain.

Dansbandsveckan nurå, Tänker ta bussen in till malung nåndag & umgås lite mer med syrran.

NathalieMeryNilsson.


Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dig.
Du är den enda jag verkligen vågar berätta exakt allt för.
Vet att man kan lita på dig för du berättar inte det för någon.
Haha, älskar våra minnen något enormt!
Love u.


Låten som spelas hos mig nu : http://www.youtube.com/watch?v=rn_HdJYVbJ0

Ska nu ut med hunden sen lär jag väl ta & göra något vettigt.
Skriver senare ikväll!


Trevligt att du skrev så fint om mej, när ville jag ha dina pengar ? :)

2011-07-20 · 20:21:02

När fan sa jag att det handlade om dig?

& hahaha! & Vilken överraskning att du läser min blogg, jag sa låt mig va !

hejdå!

2011-07-20 · 23:42:51

Du är så otroligt korkad. Jag VET att det är om mej för att folk tjallar ;)

& jag läser inte din "blogg" utan jag vart länkad till inlägget där du skrivit om mej.

samma som nu igen. Länkad till kommentaren du failade med.

PussHäj ! Ses i Revsund !

2011-07-22 · 08:15:37

ehm, det var inte ens om dig jävla fitta.

& jag tänker fan inte skriva pusshej till dig så jävla äcklig som du är! usch.

äckelfitta.

2011-07-23 · 02:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback