“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Underbart!

Hej!
Har inte gjort så mycket idag.
Bara en massa tråkigt.
Som att tvätta kläder,packat osv.
Men iaf om 3 timmar tar jag bussen till Mora,
Sen en annan buss till Ö-sund!
Kul med buss i sju timmar... -.-
Aja, skulle bli väldigt tacksam ifall ni smsade mig 0727383215.


Gammal bild.


Efter sju fucking timmar får man träffa världens underbaraste/finaste vän!
MarinaAnnaÖhrbom, ska kolla på då hon är på ridtävling!
Ramla bara inte av hästen nurå marre! (;
Thihi, nejmen efter vi varit på ridtävling, så drar jag & marre till hennes mormor & morfar.
& särdampar. Fast vi må ju lägga oss tidigt eftersom jag & marre ska upp klockan fem på morgonen.
För hon har ännu en ridtävling i stan!
& efter det drar vi hem till pilis å dampar som vanligt.
Blir hemma ensamma på lördag-söndag.
Då Kanske kevin & alexandra kommer!
Underbarare dag !

Michelle Pérez Hjorth.
Ååh, min älskling är i sthlm nu & far imorgon till Nicaragua.
Du får ha det så sjukt bra gmn & hoppas det går bra att flyga dit.
För dör du, då dör jag!
Kan inte leva utan min älskade syster..
Det borde finnas en värld där bara du & jag bodde/fanns.
Mitt liv vore så sjukt underbart då!
Att bara få vara med dig gör mig glad.
Du & jag föralltid!
Du vet att jag finns för dig va?
Tog bussen hem bara för att få vara med dig,
Orkade ändå inte med skoldagen.
Går nästa inte beskriva dig i ord & jag är verkligen inge duktig på att skriva något sånt här.
Men det är så sjukt att man kan älska någon såhär mycket!
Jag är även tacksam för att du alltid funnits där för mig & hjälpt mig ur allting!
Är så lycklig nu tack vare dig! (':
Du är Världensbästaste som är så sjukt älskad av alla!
saknaden är stor!
Men om en månad då du kommer hem.
Då jäklar åker vi två till H-dal & ska träffa, yekcan,kevin & en massa.
Vi två mot världen i love u <3


-suck- Det kommer bli så tråkigt att lämna moa i dalarna helt ensam.. :/
Du vet att det bara är att smsa mig om det är något.

Det enda jag har är min familj,mina vänner & min kille.
Ni är dom som gör mig glad & livet är så sjukt underbart just nu! :')
Iaf, Låten som spelas hos mig nu: http://www.youtube.com/watch?v=X0dnp5E8FMo
Finns inte så mycket mer att skriva än att jag lär gå & göra mig iordning nu sen blire buss.

Peace out!



jaaaaaaag alksar dig , mest av allt !

helt obeskrivligt mycket !

du e mitt allt , dig lamnar jag inte !

jag finns inte utan dig !

anna julia somtua nilsson , min bastavan syster !

// margaretha deziree mauren michelle perez hjorth .

2011-07-30 · 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback