“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Vad vore jag utan dig?

MoaHägglund.

Ja, vart ska jag börja?
Du är en underbar tjej som jag lärde känna för minst 1 års sen va?
& Vi är redan såhär nära varandra,

Du är min ängel som alltid finns där för mig & du ska veta att jag kommer finnas för dig dag som natt.

Bara att ringa/smsa mig !

Hjärtat, vad vore jag utan dig?
Ingen moa ingen anna.
Du är en glad tjej.

Som jag verkligen inte tänker tappa kontakten med!
Alla borde ha en vän som dig!

Det ska vara du & jag hand i hand tiss döden skiljer oss åt.
Kan inte leva utan min älskipälski ;$
vet inte vad mer jag ska skriva än att Du har en stor plats i mitt hjärta &  jag älskar dig!



ääääälskling, du är allt och lite till för mej, hand i hand livet uut! moa<3anna ! always!

2011-07-19 · 23:14:41

Aaw, hjärtat då ;* <3

2011-07-20 · 23:41:33

älskar dej <3

2011-07-21 · 22:13:24

älskar dej <3

2011-07-21 · 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback