“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Word.

Tänk om det fanns en värld där bara du & jag va just nu.
Då hade vi fått pratat ut om saker,
Både dåliga & bra saker.
Skulle lätt kunna ta en kula för dig.
Saknar dig så det gör ont.
Ångrar allt jag gjort.
Förlåt..
Allt jag gör blir bara fel.
Om man bara kunde spola tbx tiden..
Då skulle allt bli bra igen,
Jag skulle bli glad.
Allting hade varit mke bättre.
Då hade jag inte suttit här med tårarna rinnandes just nu.
Jag hade haft dig vid min sida.
Vi båda hade suttit här & garvat.


Aja, Är Glad att man har världens bästavän som verkligen finns här för mig.
Älskar dig så jävla mke Marina Öhrbom & jag saknar dig så sjukt mke!
Tur att vi träffas till veckan.
Älskar dig nu & föralltid bästavänner livet ut!

Kärlek till bästavännen!

k= kåt? :o

haha,nejmen skriver kanske senare i bloggen!
Btw. låten som spelas hos mig nu : http://youtube.com/watch?v=nhBorPm6JjQ&feature=related

Hörshej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback