“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Dalarna, ohyess.

igår åkte jag ifrån svenstavik klockan 8 på morgonen till mora,
från mora till malung & från malung till transtrand alltså åkte jag typ 7 timmars buss igår skiiitkuul.
ååh, Thaien är käär.
Älskar denna känsla så jävla mycket & jag skiter fullständigt i ifall du börjar gilla honom för nu tänker jag inte ge upp hoppet.
För han är den finaste jag vet.. (':
Så obeskrivligt käär så jag håller på att dör,
saknar dig så jävla mycket.
Aja åter igen till dalarna.
Jag & marina satt & garvade åt typ allt på bussen.
Då vi kom till transtrand var vi med moa karlsson en konstig typ.
Vi hade väl kul.
Vi gick till sagas gravsten både jag & moa lämnade två kronor där.
Vi hade ingenting annat att lämna till henne.
Vila i frid tjejen vi alla vet att du har det bra där uppe i himlen!
Idag vaknar jag av att jag hör marina säga : vart är mina kläder?
Jag: haha, marina vem snackar du med?
Marina; *snark*snark*
Fyfan vad jag garvade,
Då hon vaknade berättade hon vad hon drömde.
*INGEN KOMMENTAR* :p
Fyfan, man har ju haft rätt så kul ändå.
Och nu har vi laddat hem 5 skräck filmer & mer lär det bli.
Filmkväll ikväll då, jajjemuus!
Det enda man saknar nudå är två personer.. :$
Han jag tycker om & han marina tycker om, det hade blivit så jävla mysigt då ju.
saknar faktiskt inte jämtland lika mycket som jag brukar göra,
skit konstigt.





Jävla fitta, du säger till din mamma att jag rökte på dig.
Jag får all skit.
När du själv röker.
Fyfan, vad är detta för vänskap?
Det är inte ens någon vänskap. -.-
ajja, nu ska lillthaien & lillsvensken käka thaimat sen ska jag duscha sen blire väl film med min lilla lillsvensk.


Pusshäj bitches! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback