“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Ö-sund!

Hejsan hoppsan alla!
Idag har jag varit till mora & köpt en massa,
Köpte en lite smurf som jag satt fast på mobilen.
Skiiit sööt. (':
Jag har varit så jävla arg/sur idag för ingenting..
Har bara inte orkat med denna dag.
Aja, då jag kom hem så färgade jag håret,
det var meningen att det skulle bli blonda slingor men hela håret blev orange fint!
Så nu har jag färgat om det igen till svart.
Får hoppas på att det blir bra nudå.
Nu känner jag mig ganska så glad,
Packar inför morgondagen.
Östersund nu kommer lillthaien så se upp!
Har varit i dalarna i en hel vecka med marina öhrbom.
Vi gjorde typ ingenting än att kolla på film, åka till malung & mora.
Jag kan erkänna att jag blev sur på henne hela tiden,
men vadå?
jag blir lätt irriterad på alla. :p
nejmen nu ska jag skölja ur håret & se hur det blev.
Skriver kanske senare ikväll eller imorgon.


Vi hööööööööööörs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback