“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Älskling...

För det första vill jag säga förlåt för jag ljög.
Var inte meningen att såra dig.
Men du förstår inte..
Allt är så komplicerat.
Minns du att det var vi två mot världen?
Ingenting skulle få komma emellan oss.
Vet att jag var en dålig vän.
Gör vad du vill.
MEn du ska veta att du alltid kommer vara min ängel/Fru.
Älskar dig så jävla mycket.
& Ångrar det jag gjort.
Skulle kunna berätta för hela världen vilken dålig vän jag varit & hur dåligt jag behandlat dig.
Det sista jag ville var att såra dig.
Vad är det jag gjort nu?
Jo jag sårade dig.
Kan aldrig förlåta mig själv för detta.
Vafan äre jag håller på med.
Jag valde dig.
Jag vill inte ha han, du förtjänar han.
Det enda jag vill är att du ska bli lycklig igen.
För vi båda har det extremt svårt.
Förlåt är ett starkt ord, samma sak som älskar & hatar.
Jag vill säga två extremt starka ord till dig.
Jag älskar dig så jävla mycket & om du inte vill vara min vän längre..
FINE, men jag kommer alltid att älska dig för inte fan kan man hata en sån underbar vän som dig.
Snälla Förlåt mig.


Älskar dig, och det gör inget. Vi.tar han båda.

2011-10-16 · 11:07:30

God dag, mitt namn är stephanie och jag skulle älska att dela en underbar vittnesbörd. Jag var lyckligt gift för ungefär fyra år före mig och min man började ha problem tillflyktsort försökte några spell hjul jag trodde allt hopp försvann och jag grät länge innan jag introducerades till en profet kallas Brian Carn av en vän till mig som hjälpt till att sätta allt tillbaka i ordning av hans speciella böner och idag är vi fortfarande lyckligt gift så jag vill använda detta medium för att utmana någon av er som passerar genom svårigheter att kontakta denne man, vi har skapats för att få bäst av livet inte att gråta varje natt och dag jag vet hur det gör ont eftersom har varit där så om du vet att du passerar genom någon utmaning kontakt honom på hans [email protected] detta är den bästa spell caster som någonsin har levt är så säker på det eftersom han har också hjälpt några av min friends.again sin e-post är [email protected] eller hans telefon nr +447031982695

2013-06-23 · 07:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback