“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

vad händer nu då ?

Det kallas skillz att lämna mobilladdaren i lovisas väska, sen glömmer jag den.
Då jag kommer hem till marina så dör min mobil,
jag: marre, kan jag få låna din laddare?
marre: absolut.
Men sen märker jag att den inte passar.
Får panik.
Marina: Du kan ju få låna min aino tills du får tillbaka din laddare.
Jag: äru säker?
Marina: självklart.
Har min inte världens bästavän? :')
I fredags var jag på bio med marina vi kollade på crazy,stupid,love egentligen skulle vi kolla på filmen "jag saknar dig"
Men den hade slutat gått så att nu har vi laddat ner den på hennes dator.
Ska se den senare idag.
Nu ska väl jag & marina sticka ut.
Längtar tills vi får lov,
Marina kanske ska med till dalarna. Wihoo!
& igår var vi hemma hos fannie, jag & millan var cepe som vanligt vi bytte strumpor & sen glömde vi byta tbx så idag har jag en svart strumpa & en rosa. c00lt.

Av någon anledning kändes det fel att berätta för dig vem jag gillade.
Orkar verkligen inte med denna skit.
Jag är en falsk vän.
Aldrig mer ska jag ljuga..
-suck-
Hjälp mig någon.

BOOOLII GE MIG NÅGON!?
Så jävla sugen,
men ändå så äre f1 äckligt.
Vad ska jag ta mig till?
aja.
Nu ska jag fixa mig sen ska jag & marina gitta ut.
PEACE OUT BITCHES!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback