“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Ta tillbaka honom.

Jag vill ha honom, jag fick honom & jag miste honom.
Trodde jag kommit över dig men tydligen inte..
Jag vet seriöst inte vad jag vill..
För jag är inte lycklig utan dig, döljer allt med ett fake smile.
Hellre ledsen med dig än glad utan dig.
Alla kommer hata mig.
Bara för att jag inte var värd dig.
Men jag bryr mig inte.
Jag behöver kärlek för att kunna leva.
Jag behöver dig.
Jag förlåter dig för dina misstag, bara det blir vi igen.
Vi två mot världen hand i hand.
Älskling jag lovar att det inte blir som förut,
jag ska inte göra om samma misstag igen,
Om du lovar att inte playa mig,
vill att du ska älska mig på riktigt.
" an angel will fall and an angel will go"
Vad ska jag göra då jag fortfarande är kär i dig?
Jag lyckas såklart aldrig få dig..
Inte konstigt att du får massor av tjejer så fin & underbar du är..
* Jag orkar inge mer, ta mig härifrån..*
Jag vill ha honom, jag fick honom & jag miste honom.
Trodde jag kommit över dig men tydligen inte..
Jag vet seriöst inte vad jag vill..
För jag är inte lycklig utan dig, döljer allt med ett fake smile.
Hellre ledsen med dig än glad utan dig.
Alla kommer hata mig.
Bara för att jag inte var värd dig.
Men jag bryr mig inte.
Jag behöver kärlek för att kunna leva.
Jag behöver dig.
Jag förlåter dig för dina misstag, bara det blir vi igen.
Vi två mot världen hand i hand.
Älskling jag lovar att det inte blir som förut,
jag ska inte göra om samma misstag igen,
Om du lovar att inte playa mig,
vill att du ska älska mig på riktigt.
" an angel will fall and an angel will go"
Vad ska jag göra då jag fortfarande är kär i dig?
Jag lyckas såklart aldrig få dig..
Inte konstigt att du får massor av tjejer så fin & underbar du är..
* Jag orkar inge mer, ta mig härifrån..*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback