“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Be the reason for her smiling, not crying.

Det går verkligen inte beskriva i ord hur mycket jag vill ha dig. 
Jag vet att du inte är redo & jag vet att du inte vill att jag ska vänta på dig. 
Men vad ska jag göra ? 
Då jag föll för dig igen & mina känslor för dig blir bara större&större. 
Du är den enda som ringt till mig då jag bara velat försvinna & du har alltid fått mig att må så jävla bra. 
Även fast vi bara pratat i telefon & du drar dina dåliga skämt. 
Bara du är i närheten eller bara jag hör din röst. 
Kommer mitt leende fram.
Jag bryr mig inte om vad andra säger. 
Player? 
Dom kan dra åt helvete dom är bara avis. 
För jag VET att du inte är någon player vi har varit tillsammans förut & det var JAG som dumpade dig. 
Jag vet att ditt hjärta krossades & att du inte kommit över de. 
Jag kan inte förlåta mig själv hur dåligt jag behandlat dig.
Men jag förstår att du inte vill mer. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback