“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

~ Happy girl ~

Känns bra att få veta att du inte gillar henne. 
Hihi, aja. Tjeeeeenaaare! 
Idag mår jag superduperbra.
Blev ledsen i ögat då jag fick reda på att erikah var i mora, JAG BOR JU BARA EN TIMMA IFRÅN :( 
Alltså det hade verkligen gjort min dag att få träffa henne, känns ju som om vi inte träffats på tuuuusen ååår!
Hann inte ens säga hejdå innan jag åkte hem.. 
Shit.. Trodde ALDRIG att man kunde bli såhär arg/sur bara för att inte få röka på en hel dag har ju haft pms på allt å alla, slutade med att jag somnade i soffan & vaknar av att tiger ringer mig. 
Har iaf systeryster på besök känns ganska bra. 
Det dåliga är att hon kollar inte ens på mig & pratar inte ens med mig hur mycket jag än försökt. 
Internethoran har ju inte fungerat på hela dagen. Bara för att david har haft på sitt jävla skitspel. 
Imorgon blir det att vakna klockan halv 6. 
Följer med mor min till hennes jobb sen då hon jobbat klart drar vi till skolan & checkar läget. 
Vill ju lära känna lärarna först så jag vet vad dom heter & så. 
Har tänkt igenom exakt allt nu. 
Sköter jag skolan får jag en helt egen lägenhet i östersund & det kommer bli så sjukt jävla grymt! 
Jag kommer få komma tillbaka om ett år. 
Nu ska jag ta och skärpa mig. 
jag har ett år kvar, börjar ju nian. Sista året att förbättra mig på. 
Fixade bästavän natalie detta så fixar jag det här!
Med mina vänner vid min sida klarar jag av detta. 
& sen så ifall jag sköter mig jätte bra tills höstlovet betalar mamma hela min resa till gotland så jag får vara med min älskade syster nazze. :') 
Jag måste sköta det här nu! 
Alltså åhj, sköter jag skolan kommer jag få en iphone 5,spotify premium,en egen lägenhet,cigg osvosv. 
Ser verkligen fram emot detta. 
Jag såg ju bara ner på allting förut att jag inte haft någon framtid osv eftersom alla sagt att jag är värdelös.. 
Men tittpåfan! Jag har en framtid, jag skiter i vad ni säger till mig. 
Sköt erat så sköter jag mitt. 
Jag kommer inte ha så mycket tid att prata i telefon/sitta vad datorn längra för jag ligger så långt bak i allting så jag kommer vara tvungen att plugga hemma hela dagarna långa. 
Så ja, kommer inte blogga på ett tag. 
Kanske blir någon kväll då jag har tid. 
Men nu ska jag sova så jag har tid. 
See ya! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback