“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Hemma en snabbis

Var hem en snabbis, hämta kläder & marinas ipad. 
Vi har dygt varit här i 2 timmar. 
Så vi tänkte gitta tillbaka till pilis nu. 
Btw. För er som inte visste har tigerrrrooo snaggat sig.. Fyfan. 
På torsdag ska jag träffa världens bästavän amanda & världens finaste kille yekcan å erikah om man har tur! :') 
Mor min ringde till mig & bara; amen du ska hem på torsdag/fredag & träffa Nathalie. 
Helvete NO WAY! aldrig i hela mitt fucking liv. 
Jag SKA hem på lördag PUNKT SLUT. 
Marina & tiger dampar ju sönder så hinner inte skriva mer, vi lär ju åka nu. 
Tycker faktiskt någon kan vara social med mig 0727383215. 
Ma' höreeees!
 
 


HAhah aldrig i livet att hon bad dig komma hem för att träffa mig, för både hon och jag vet att jag inte vill ha något med dig att göra. Det är för att du ska ta bussen själv och sluta tigga skjuts

Svar: Tack för att du läser min blogg. :)
Anna Somtua Nilsson

2012-08-17 · 18:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback