“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Kärlek gör ont på riktigt..

Hur kunde jag lämna dig från första gången bara för att någon pussade dig.
Jag förstod inte bättre, hur kunde jag lämna den finaste människan på jorden.
Jag ångrar det och jag förstår varför du inte kan lita på mig men snälla ge mig en ny chans, kan jag bara få bevisa för dig att jag vill ha dig?
Du ska veta att jag är ingen som tror på rykten, utan jag frågar folk först om det är sant..
Vi är bästa vänner so what? Man kan ändå bli kär i varandra.
Man kan inte bli sårad om och om igen och bara sätta ett plåster på såret jag vet. Både du och jag hatar att bli sårade. Tänk att du ringde till mig då du hade dina kärleksproblem, jag fanns där för dig.. Du är ingen player,ingen som bara ligger runt och ingen jävla idiot som alla säger. Du är du, dig själv. Jag förstår inte.. Jag vill bara hålla om dig och säga ; jag älskar dig.
Alla gör misstag, jag gör det hela tiden.
Låt mig få ge dig hela världen. Du är huuuur fin som helst, jag blir bara knäsvag då du är i närheten.
Jag önskar att jag någondag får kalla dig för min. Jag gör verkligen vad som helst för dig. Kan man må dåligare än mig? Fyfan.. Jag har verkligen behandlat dig dåligt.. Jag ångrar mig verkligen. Vem var det som stötta mig alla gånger jag grät? Jo du. Vem fick mig att garva alla dom gångerna? Jo du. Yekcan yildirim du fick mig att komma över mitt ex. Du fick mig att inse att det verkligen fanns någon där ute som älska mig för den jag va och det var du. Jag förtjänade någon bättre.. Du är killen alla tjejer drömmer om, du är hela min värld, han jag drömmer om på nätterna minns du då vi sa "bara du&jag" "jag hjärta dig" jag älskar dig bästa..
Förlåt världen för att ni får veta om mina kärleksproblem, men jag var tvungen att skriva av mig så nu förstår ni vilken dålig människa jag är som behandlar alla andra dåligt..
Är verkligen krossad i tusen bitar.
Anyway, har får ni en bild på den underbaraste killen som finns som jag hoppas att få kalla för min prins någondag..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback