“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Knas dag.

Hej.. Det är sjukt vad jag inte orkar med mitt liv.
Jag har sagt att jag ska på skolan.. Men jag klarar inte av det för en massa minnen blickar tillbaka.
Tiderna jag sprang runt på gällö skola. 
Jag mådde så jävla bra då. 
Pallar inte börja om mitt liv.. 
Jag får ont i magen för jag får en känsla att jag kommer tappa kontakten med alla mina vänner i östersund. Tänk om det var hejdå föralltid.. 
"Jag var också lika ledsen som dig, jag ville inte heller flytta. Men allt kommer bli bra"
Den meningen snurrar runt i mitt huvud, jag saknar dig verkligen.. 
Men jag vågar inte säåga det till dig fpör jag kan fortfarande inte förlåta dig för det du gjort. 
Men jag vet att inners inne älskar jag dig för du är ju fortfarande min syster. 
En som fanns där men du gick över gränsen.. 
Du vet vem du är.

 
Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig själv. 
Säg inte att det tar slut nu, snälla.. 
Du är den enda som kan få mig riktigt jävla glad. 
Den jag känner mig så sjukt trygg med. 
Jag lovar det jag håller & alla lär sig av sina misstag. 
Ge mig bara ett nytt försök, det var längesen jag dumpa dig. 
& jag förstår nu hur mycket jag sårade dig.. 
Fattar inte hur jag kunde.. 
Låt oss två börja om igen & jag lovar att det kommer bara vara du å jag föralltid.
 
 
 
Anyway, jag färgade håret igår, niggaaa färg! 
 
 
Kolla här är jag & min karlssonpåtaket. Vi är superfina prima skinka jappjapp! 
nejmen även fast vi kallar varandra för hora,slampa,bitch osvosv.
Så ska du veta att jag älskar dig verkligen jätte mycket & jag är glad att du stöttar mig då jag mår dåligt. 
Oj, ni kanske vill veta om min dag.. haha aou.. jag vaknade typ12 för att mamma kom in & bara; DET STÅR EN ELEFANT I RUMMET!
jag; va!? 
Även att jag trodde på det.. 
Moa hade försökt ringa mig 23 gånger bara för att jag skulle komma till skolan idag med hennes mattemapp & hennes boli.. men jag är duttig & sover hela dagen ist. :D 
Jag fixade naglarna på moa, var så sjukt jobbigt så jag pallade inte måla fint.. 
Tappade hela nagelacket på täcket. 
Blev jätte fint. 
Sen hade jag & moa nagellack på händerna. 
vadå? 
jag sa aldrig att jag var duktig på att måla naglar ^^
Idag äre inte en vanlig dag utan det är natalies dag! 
Hon fyller fucking 16 åt, grattis bästavän. <3
Iaf, tänkte ta och duscha nu, Men ma' höres! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback