“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

NÄ NU!

Vad i helvete!? 
Soc, är ju bra störd i huvve. 
Först lo,jennie, sen mig & NU TIGER!? 
NI GICK FAN ÖVER GRÄNSEN!
Ni gör så att världens bästa skola får världens sämsta rykte. 
Gällö är en grym skola & ni flyttar alla elever där ifrån. 
Ni ger oss inte ens en chans att förbättra oss jag blir fan galen!
Hur tror ni MIN bästavän tiger mår? 
ÅTHELVETE!
Menar vem i helvete vill gå på bräcke skola då man kommer från gällö skola. 
Bräcke & gällö går fan inte ihop. 
Åsa du är så jävla cool som jobbar åt soc du ger oss barn ett jävla helvete du har förstört våra liv.
DIN JÄVLA ÅSNA. Jag fucking köttar dig nästa gång. 
Hur kan du göra såhär!? 
Jag hoppas du gör ngt fel sen så JAGkan anmäla dig. Usch försvinn din fula fitta, du tycker om att se andra må dåligt va? :) 
Grattis, du har lyckats. 
Jag är tvungen att gå & prata varje jävla vecka med någon om mina problem. 
Jag hoppas barnpsyk blir indragen snart eftersom jag inte går på skolan. 
Då ska jag berätta exakt ALLT för dom. 
Dom hjälpte min syster & dom kommer hjälpa mig, jag kämpar för att komma tillbaka. 
Gällö är ingenting utan mig & tiger. 
Vi två var iaf på skolan där. 
Vi gick på lektionerna det enda vi gjorde fel var att gå ut å röka på rasterna.
Åka till stan med 2 bussen. 
Men ni gav oss aldrig en andra chans att sköta oss på? 
I bräcke tror ni verkligen han kommer gå på skolan varje dag? 
Han kommer inte ens palla. 
Det kommer bli precis som mig. 
Han kommer ligga hemma å dra sig varje dag. 
& haså jävla ont i magen bara för att man mår så jävla dåligt tack vare er. 
Här i Lima, har jag gått en enda dag? 
NEJ jag har skolkat två veckor snart. 
Det är för att jag har den här jävla klumpen i magen. 
& Jag mår som ett jävla as.. 
Jag orkar inge mer. 
Men nu gick ni fan över gränsen era jävla äckelfittor!? 
Jag ska tamedfan prata merd soc här. 
Jag ska göra ett helvete för er.
För ni har gjort mig så jävla förbannad. 
 
Idag äre en dag jag inte pallar bry mig om MINA problem. 
Alltså MIN bästavän, ni är ju fan dum i huvve. Räcker med att ni flyttar mig inte HONOM!
Fuckfuckfuck.. allt är mitt fel.
Men tro inte att ni kan sära på oss nu, för vi är starkare än vad ni tror. 
Vart ni än flyttar oss så kommer antingen jag hälsa på tiger eller han mig. 
Aja, ska inte lacka sönder bloggfittan.. 
Ska ringa tiger Nu iaf, vi höres. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback