“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

orkaaaaaar inteeeeee ngn rubrik.

Älskling, jag vill inte att du ska dricka varje dag & bli full. 
För vem vet vad du gör då ? 
jag litar på dig. 
Men jag blir så orolig.
Kan inte sova på natten föränn du hör av dig att du är okej. 
Du hörde aldrig av dig igår..
Jag är fortfarande oroligt.. 
Det är sjukt vad jag är lycklig med dig. 
Du är verkligen underbar. 
aja, missa bussen idag. Jätte duttig. 
Ska jag vara ärlig? 
Jag palla inte. 
Mådde fett dåligt imorse så sjukt ont i magen. 
Imorgon tar jag 12 bussen ist. 
Har nyss vaknat & pappa vet att jag inte tycker om att vara ensam hemma efter att jag spelat anden i glaset. 
Vad äre han gör? JO han åker bort.. 
Huvva tur att man har karlssonpåtaket att prata med. :) 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback