“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Rektorn & kuratorn på besök.

Lars-erik ringde hit rektorn & kuratorn. 
yes.. Dom tror ju jag ska må bättre genom att träffa dom två & sen att min framtid ska bli bättre.
Rektorn satt ju bara & skröt om sitt jobb han bara; amen inte en enda elev har gått ut med IG. Alla har haft mvg, denna skola är jätte bra. Ingen har blivit mobbad.
Alla tar hand om alla. 
Amen jotjena hur vare sen då? 
Jag har IG och så dåligt som jag mår nu så kan jag inte ens tänka på min framtid, jag pallar inte bry mig längre. 
Sen en jävla kurator!? 
- hej, minns du mig anna? 
Du pratade med mig i femman. Du vart ju mobbad på sälens skola bara för att du var tyst osvosv. 
Ahmen det kändes ju bra att höra. 
Du fick mig att blicka tillbaka på dom 2 värsta åren i mitt liv. 
Då jag blev mobbad av hela jävla skolan. 
Jag sätter inte min fot på lima skola. ALDRIG. 
Flytta mig vart ni vill, bara jag slipper dalarna. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback