“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Vad hände ?

Varför ? 
Hur kom du över mig så fort.. 
För två dagar sen var jag ju bara din. 
Det skulle vara vi föralltid. 
Men du var rädd, rädd för att bli tillsammans med någon. 
Jamen vad gör du inte nu då? 
Du blir tillsammans med en brud du strula med på yran framför mig!? 
Då du liksom säger att jag är ditt allt osv. 
Jag fattar inte. 
Men du förtjänar iaf den rätte. 
& Jag vet att våran vänskap förstördes jag offrade våran fucking vänskap.. 
Vem ska jag nu vända mig till då jag är rädd. 
Åh fuckfuckfuck.. Jag förstör så mycket så jävla misslyckad alltså shit. 
Ingen skola för mig imorgon jag orkar inte.. 
Inte förens jag rett ut allt. 
Gå & röker en kvälls cigg.(mos förlåt är tvungen hoppas det är okej) 
Men iaf, nu tänker jag förlåta min syster dåligt val av mig att jag bara valde bort henne. 
Jag inser nu hur mycket jag verkligen behöver henne exakt varje dag som går. 
har varit jobbigt att inte vända mig till henne.. 
Nu har jag verkligen ett sånt här problem som hon ALLTID hjälper mig med. 
Hon får mig att glömma bort allt & inse att familjen är viktigare , att jag kan visa min kärlek för dom ist.'
Upp med hakan nu anna! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback