“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Värdelös lördag.

Inte orkat göra ett piss idag. 
Bara legat å degat i sängen, pratat med tiger & lo i telefon. 
Har ignorerat typ alla. 
Jag bara orkar inge mer.. 
Tid hos doktorn på Måndag, känns ju ännu bättre (y' 
Okej.. Jag vet man ska kämpa för den man älskar men alltså jag orkar inte längre.. 
Jag ger fan upp.. 
Det är inte okej av han att börja stöta på min bästavän. 
Sen kalla henne älskling,snygging osvosv.
Aja, vill du ha tillbaka mig som din bästavän ist för flickvän får du jätte gärna höra av dig. 
För du får mig att känna mig så speciell, jag mår så bra att bara ha dig vid min sida. 
För då vet jag att jag inte är värdelös att det finns någon där ute som bryr sig.. 
Jag vet att folk bryr sig där ute men alltså det är inte samma sak. 
Jag vill känna mig älskad av dig. 
Saknar den känslan, saknar då jag var i hammerdal.. 
Det var bara du,jag å en massa. 
Det var så härligt, jag mådde så bra!
Jag hoppas & ber att du kommer tillbaka till mig.. 
Du vill inte ha ett förhållande, sluta ignorera mig då.
Prata med mig, berätta vad du känner. 
Vi löser allt & blir grymma vänner som vi var förut, vi gjorde verkligen allt tillsammans. 
Du ringde mig jämt då du var full & drog dina skämt. 
& sa att du sakna mig. 
Det är du som måste hjälpa mig att komma över dig.. 
Vi måste prata igenom allt så jag förstår, för jag vill egentligen inte förstå.. 
Du är & kommer fortfarande vara den finaste & mitt allt. 
Oavsett vad, jag brukar alltid hata killar jag hållt på med som sen lämnar mig.
Bara de att dig gåre inte att hata, du är för underbar för det!
Hoppas verkligen du hör av dig bästa du, så vi kan prata om saken. 
För jag vill inte att du ska lämna mig helt, stanna kvar i mitt liv iaf. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback