“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Wherever you go Whatever you do I will be right here waiting for you.

Kände för en lång rubrik.
Jag har gjort en massa sura bara för att jag aldrig var med er dom 2 sista dagarna, men jag hinner träffa er på loven.
Och ja, jag var i hammerdal på joelmässan med min fina syster nazze. 
För er som inte vet vad det är, googla det. ;) 
Aja,Tillbringade dom 2 sista dagarna med dig för du flyttar. 
& jag kan inte fatta det.. Min älskade syster.. flyttar. 
Men som vi sa förut, föralltid du & jag oavsett vad!
Tänk första gången vi träffades det var verkligen ett mirakel, 
Att få sitta i samma buss som dig & prata om allt. 
Jag kände redan då att vi skulle bli asgrymma vänner. 
För jag har aldrig känt att jag kunnat lita på någon såhär mycket.
Minns då yekce,henke & vilka det nu var sköt raketerna på oss. 
Alltså våra minnen är verkligen obeskrivliga. 
& det är sjukt vad jag kommer sakna dig.. 
Jag vill inte skriva att jag saknar dig för då vet du att jag är sårad på insidan.. 
Du är verkligen min andra halva/ syster. 
Att en ängel utan vingar som dig kan få mig att må så bra. 
Vi är så sjukt lika då vi båda mår dåligt har vi alltid ett fult fakesmile även fast vi inte vill det.
Du & jag har gått igenom en massa tillsammans. 
Våra minnen blickar tillbaka, du har verkligen inte haft det lätt.. 
& jag mår så dåligt av att du mår dåligt.. 
Det är helt sjukt vad nära jag har kommit dig & din familj. 
& Det sjukaste är att jag är askär i din fucking bror. ;o 
åh, nazzebanan vi måste verkligen ladda upp dom där bilderna. 
2 grymma dagar med dig & massa andra. 
Helgen har varit helt grym! 
"DANSA ÄR KUL MEN JAG FÖREDRAR ATT SUPA"
"MANGE SA; DRICK DEN! WHOP WHOP" 
haha åhj, det är ett minne jag ALDRIG glömmer. 
Fler ska vi skaffa.
Hoppas det inte var hejdå föralltid.. :( 
Du anar inte hur mycket du betyder för mig. 
Att få stå där med dig vid joelmässan då det bara var du & jag. 
Jag svär detta är äkta vänskap. 
Du & jag vi har knasiga ideer vad vi ska jag i framtiden. 
ojoj, jak skriva mycket ;$ 
Ville bara visa för världens vilken underbar & speciell vän du är. 
Du är verkligen den bästa av dom bästa. 
& boooys, tyvääärr nazze är bara min & simons! ;) 
jag hjärta diiig naaaazzzzzeeee! <3
 
 
Låten påminner mig om dig bästa;
http://www.youtube.com/watch?v=bGzHl0u9EsI
 
 
 
 
Just,jag åker hem imorgon till dalarna slå en pling/sms hörreni! 0727383215! 


Åh gumman, måste du verkligen få mig att gråta?
Det kommer vara alltid vi, ALLTID ! Tveka inte gumman, jag älskar dig så sjukt mycket. Du är mitt allt! Du betyder allt och jag skulle kunna ge hela världen till dig om jag bara kunde.. ♥
Jag kommer alltid finnas för dig, kommer alltid göra allt för att få dig att le, att veta att du är lycklig... sjuk känsla man kan inte sluta le när du ringer och bah : NAZZE JAG ÄR SÅ GLAD! åh shit , ord kan bara inte beskriva min kärlek till dig älskade syster.. glöm inte att allt kommer bli bra, allt ordnar sig.
Det är aldrig lätt när de är svårt, och det är aldrig svårt när det är lätt ♥
Tack för att du finns gumman, du är guld värd♥♥

Svar: Näe, jag ville inte få dig att gråta ville bara visa min kärlek till min syster. Du fick mig att börja gråta.
Det finns inte så mycket du kan göra för att få mig le, för bara jag är med dig mår jag superduper bra & jag är så lycklig att jag fann dig. Mitt allt & lite till, även hela min värld!
Hos dig & din familj jag känner mig så sjukt älskad. Kan bara inte sluta le då jag tänker på er.
Dag som natt i vått & torrt lovar jag att alltid finnas för dig oavsett vad.
Ditt hjärta att gjort av guld. Du finns verkligen där för alla.
Jag blir så jävla lack, folk som snackar skit om dig. Dom känner inte ens dig, dom vet bara vad du heter.
Du & jag ska kötta alla haters,
Att se dig lycklig med simon gör mig så jävla glad.
För du har aldrig varit så lycklig med någon annan inte vad jag sett.
&Jag vet att det där är äkta kärlek.
Utan dig är jag kingen utan k.
Aj lööööf ju my sistaaah from another mother <3<3
Anna Somtua Nilsson

2012-08-20 · 06:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback