“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

allt möjligt!

Mår illa som faan, åh orkar inte..
Just nu ligger jag å kollar på wrong turn 4 med tess och tiger, blir aldrig less på den filmen osså pratar jag med söt nisse, bitches bara så ni vet så är nisse min lilla sötnos.
Tycker om dig hjärtat.. ;$
Jag vet att du inte vill att jag skriver om dig,men jag vill bara berätta att du är underbar, och ja.. jag var dum mot dig fattar inte hur jag kunde göra så mot dig förstår inte ens hur du INTE kan vara arg på mig? aja, nu sitter nisse och mobbar mig för att jag skriver "shaa" ist för "shoo" särbaaaaaarn. anyway, han är ganska uttråkad så tänkte vara social med honom nu.
ha det bra. shaaaaråååå bitcheeees!

btw. om det blir konstigt på bloggen så är det för att jag bloggar ifrån en mobil.




-.- nu skrev du shaaaaa igen!!!!!!!

Svar: Puss baby <3
Anna Somtua Nilsson

2012-12-31 · 01:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback