“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Ett litet misstag & alla anklagar en.

Varför var jag tvungen att göra så mycket fel.. 
Du letade efter en tjej som accepterade dig för den du är. 
Jag var den tjejen, men jag sumpade chansen. 
Alla ber mig komma över dig, eftersom du förtjänar bättre. 
För jag sårade dig. 
Förlåt.
Fuck this shit.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
 
Har nyss vaknat, tiger gör nudlar & jag ska la städa mitt rum. 
Sätta på mer värme, för det är iskallt i mitt rum. 
Tess kanske kommer ifall hon hittar skjuts hit, jag hoppas verkligen hon gör det. 
För vi två behöver verkligen snacka om saker å ting. 
Allt blev en jävla röra, jag fick henne att lipa. 
Fan vilken dålig syster/bästavän jag är. 
Hjärtat, du kommer inte förlora mig. 
Jag älskar dig Tess timsdotter. 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
 
Uppdaterar mer senare.. 
 
 


hjärtat du kommer alldrig förlora mig puss älskar dej! <3

Svar: jag älskar dig också <3
Anna Somtua Nilsson

2012-12-22 · 14:39:31

bajs<3

Svar: tiger lägg av <3
Anna Somtua Nilsson

2012-12-22 · 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback