“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

i won't cry for you, my mascara's too expensive.

Hejhej, vaknade klockan 3 idag. 
Var skit ledsen för rosen sa aldrig hejdå då han stack imorse.. 
Anyway, jag sprang upp & väckte tess så vi gick la ner & var social med min bror. 
Ja juste! Min bror har åkt enda från Dalarna hit till Jämtland idag, saknat han en hel del även fast han kan vara så sjukt störig & jobbig. 
Jag,tiger & tess har väl inte gjort så mycket idag. 
Jag har städat hela köket & badrummet & imorgon ska jag städa mitt rum. 
Nisse & seger kanske kommer hit, åh min lilla nisse kommer imorgon saknar han som en tooooook!
Just nu, laddar vi ner film & väntar på att den ska bli klar.. 
Finns väl inte så mycket mer att skriva.
Tänkte bädda om sängen lägga mig där med tiger & tess å mysa tills filmen är klar.
Bloggar mer imorgon. :)
Godnatt än så länge. 
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Vår saga är slut nu, ingen kommer läsa den,
jag förstörde allt, Min underbara vän.
Jag vill inte andas, försök att förstå mig,
du kommer alltid vara med mig, Min älskade vän.
Det finns inget att försvara, jag var elak och dum mot dig,
du som ville ha mig, jag tog, jag förstörde, jag var blind.
Ta mig inte tillbaka, nu kan du bli hel igen.
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback