“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Jag mår fina fisken jajjemus!

Var hos min faster igår & käka julmat.
Senare gick jag & tiger till brunflo för att träffa Nisse,Seger,Rosen,Wille,G-tönt,Tess, Teo & boye. 
Kvällen var la ganska grym, skit kallt men aa det funka. 
Det är ju Norrland vafaaaaan. 
Sent på kvällen stack Jag,Rosen,Tiger & Tess hem till mig, vi hade det fett gött. 
Tills kvällen spåra ur, Jag & tess grät som fan. 
Så jag ringde till nisse, & ja.. 
Förlåt Nisse för allt jag sa till dig igår, lovar att aldrig mer göra om det. 
Du betyder så sjukt mycket för mig & jag älskar dig vännen, Vi syns ju snart igen puss på dig! 
Anyway, idag vakna jag av att rosen hoppa på mig & att tess dampade. 
Tiger & jag var ju så sjukt sega, vi blev skit lack på dom osv. 
Idag har vi inte gjort så mycket, bara kollat på en massa gamla bilder & skrattat pratat med nisse i tele. 
Dagen har varit så jäääävla seg så det finns inte. 
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
 Nazze, jag klarar inte av det här mer.. 
Snälla kom hem bästavän, jag saknar dig.
Du & jag brukar alltid lipa med varandra då den ena mår skit dåligt, 
Just nu behöver jag dig så jävla mycket, känner mig så sjukt svag,värdelös,patetisk,tom osvosv utan dig.
Du anar inte hur jobbigt det är att vara utan dig, Tuuuuuurk jag älskar dig så sjukt mycket. 
Du är den bästa av dom bästa, av alla världar är den med dig det bästa som finns. 
Är så glad att jag fann just dig. 
Men du?
Jag ska kämpa, jag ska vara stark. 
Ska sluta lipa, han är inte värd mina tårar. 
Det här fixar jag, bara iudsfhnsöofhjsofpjnpsof & *POOOFF* så kommer jag över honom.. 
Det borde ju gå ganska bra, eller hur? ^^ 
haha.. alltså ja. Jag är sär, men ni älskar mig ändå, right? ;) 
Nu orkar jag inte blogga mer, ska dra upp på mitt rum & vara social med dom andra. 
 
Här har ni bilder sen gårdagen, uppdaterar mer senare.. 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback