“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Kvällen Spårade ju ur totalt!

Ont i huvve osvosv. 
Har brännmärke på handleden. 
Jag minns ingenting.
Haha.. Men kul hade jag..
Tänker inte säga så mycket vad som hände, för det var helt jävla kaos. 
Sent på kvällen så städade vi upp efter alla. 
Fyfan, snusk! 
Har tappat kulan till min navelpiercing, jag kommer inte ihåg ett skit. 
& Nisse.. Förlåt för det igår.
Vi snackar om det imorgon. 
Fick skäll av min far idag. BRA ANNA, SKIT BRA!
Imorgon åker jag till Lugnvik & firar nyår med min bror, Nisse, tess,seger & säkert nå fler har faktiskt ingen aning vilka som kommer.
Gott folk, Jag ska försöka blogga lite imorgon ifall jag hinner.
Kommer vara tvungen att stressa som fan, Iaf det jag tänkte säga är att GOTT NYTT ÅR
Hoppas ni får en underbar & galen kväll för det ska jag ha! 
Happy new year! 
 
 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback