“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Livet leker!

 Du har sårat mig så många gånger det skulle inte funka mellan oss igen,
du är inte redo,
jag är inte redo. 
Du älskar inte mig längre,
du vill bara leka igen.
Därför håller jag mig till att vi två bara är vänner & försöker glömma allt även fast du gjort så jag har svårt att lita på killar. 
Du är en underbar vän. 
& jag har sårat min bästavän.. 
Men liksom, vad skulle jag göra?
Kunde ju inte fortsätta då jag inte hade nå känslor.
Hoppas du förlåter mig.
Livet går vidare, jag mår bra.
Sjukt bra alltså! 
Jag behöver ingen kille, jag kan vara singel & leva livet vafan! 
 
Idag/tisdag- Åka till gällö ta bussen till östersund, kolla på bio med nazze, antagligen träffa ida & leo. 
Slaggar hos michelle. 
Onsdag- gå runt på stan, träffa nisse, isack & massa. 
Torsdag- gå runt på stan träffa fooolk. 
Fredag- köpa elk, dricka hemma hos alex med simon,leo & N. 
Lördag- åka hem till pappa igen. 
Söndag- packa. 
Måndag- åka tillbaka till dalarna på soc möte. 
Yes, så ser min vecka ut..
Det har gått så fort, hur länge har jag ens varit här? 
fyfan.. Helt sjukt var fort tiden går. 
Kan inte blogga mer, ska dra & duscha & göra mig iordning så jag kan åka till staaan. 
Ma' höres bitches! 
 
Aa juste, här har ni bild på min tunga som är svullen. 
Helt jävla nöjd! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback