“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Man märker vilka som är ens riktiga vänner.

Jag är rädd att bli sårad igen, jag gillar dig. 
Men du flyttar ju om några månader du vet vem du är. 
& Jag förstår att du inte vet vad du vill. 
För det sista förhållandet jag hade var ett distansförhållande & det klara jag absolut inte av. 
Sure, du får mig att må bra bara du är i min närhet. 
Vet att jag förstörde kvällen, fick flash backs på då mitt ex bara sårade mig. 
Minns att jag mådde så sjukt dåligt, jag kanske inte är redo för ett förhållande, jag söker nog bara närhet. 
Förstår varför du stack hem.. 
Förtjänar egentligen inte kärlek. 
Fuck it. 

Fredagen var helt knas, Hade jätte kul på stan med massa härligt folk. 
Då jag kommer till hammerdal trodde jag det skulle bli ännu roligare. 
Men nej såklart inte, en viss person bara förstör hela skiten. 
Bara för "kärleksproblem" jag kommer inte komma över det där på ett tag. 
Är fortfarande skit lack. 
Menar man snackar fan inte skit om mina vänner, & att vara "full" är ingen jävla ursäkt.
Ifall du vet att du gör dumma saker i fyllan som du sen ångrar varför i hela friden dricker du då!?
Jag vet att jag inte ska ta åt mig men att ni kallar mig fet får mig att må så sjukt dåligt.
Klart jag inte hade lust att stanna kvar där tills på söndagen för ville inte att min födelsedag skulle bli exakt lika dan. 
Så i lördags drog jag in till stan med nazze vi hade så sjukt kul i bilen påväg dit ( alltid lika kul med bästavän ) 
Träffar såklart mitt fittex,rosen å en massa. 
Vi drar till brunflo, träffar min lillasyster ( inteminriktiga) drar till rosen & börjar dricka lite. 
Vi gittar till sebbe & drar med honom till ope vi hinner bara vara där i typ en halvtimma så bara slänger dom ut oss. 
Drar tillbaka till brunflo & såklart så blir det kaos, jag träffar mitt ex & vi bara bråkar osv. 
Alltså.. okej jag mådde jävligt bra. Men att se mitt ex får mig att må illa. Usch. 
Kvällen var väl helt okej, den hade kunnat vart bättre!
 
 
Rosen

Jag vill bara säga tack för att du fanns där för mig igår. 
Du fick mig att må bättre, att ha dig vid min sida får mig att må så sjukt bra! 
Du är underbar vännen, skit i vad alla säger om dig. 
Dom är bara avundsjuk på dig, för du är helt klart min storebror! 
& jag är din lilla ananazz . 
Jag har svårt att känna mig trygg hos killar men med dig känner jag mig så sjukt trygg. 
Rosen.. Jag vill inte att du ska flytta.. Jag kommer tillbaka å du bara drar.. 
Du kan få bo under min säng hos min fosterfamilj? 
För tänk ifall det blir kaos hos dom. 
Jag vet att jag har skit många som verkligen stöttar mig. 
Men det blir inte samma sak utan dig.. 
Jag blir ledsen i ögat. 
Vet att du avskyr östersund, men snälla dra inte. 
Det kommer kännas så tomt utan dig, vem ska jag då träffa på stan som kramar mig? 
& är värsta mysig.. 
Våran humor är så sjukt dålig så det finns inte. 
Kan bara kolla på varandra & börja garva åt ingenting. 
Du betyder så sjukt mycket för mig, kom ihåg att jag finns här för dig lika mycket som du finns för mig. 
Jag älskar dig och jag saknar dig.. 
 
anyway, jag vet inte.. Min födelsedag har väl varit sådär halvt bra.. 
Fick ingen tårta men fick umgås med underbara vänner & det bästa av allt är att få vara med sin pappa. 
Jag älskar min pappa så otroligt mycket, känns jobbigt att inte få flytta hit till honom.
Jag & min pappa har haft en myskväll. 
& imorgon vet jag inte vad vi hittar på, jag har ingen lust att dra in till stan stannar nog här några dagar till. 
Ifall jag drar till stan slaggar jag hos Michelle mitt särbarn! 
Aja, tänkte lägga mig nu. 
Godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback