“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Man vet inte vad man har förens man förlorar det.

Torsdagen var helt kaos..
Jag vet att jag gjorde fel, 
Men jag är rädd, rädd för att vara i ett förhållande, rädd för att bli sårad igen. 
Så det enda jag gör är att såra folk utan att ens veta om det. 
Det var inte meningen att göra det med 2 st, speciellt inte med din bästavän. 
Hur kunde jag sjunka så lågt? 
Livet gav mig inga instruktioner, så alla gör misstag & man lär sig av sina misstag. 
Du tror fel om att jag trodde att jag skulle få tillbaka dig efter jag grät. 
För jag visste redan då att jag hade förlorat dig, det var därför jag grät. 
Det sårade mig som fan att se dig strula med en massa brudar framför mig. 
Du älskade mig för 2 dagar sen & så dagen efter det så visste du inte vad du ville. 
Att höra en sjukt bra vän till både dig & mig säga; han är player han erkänner det till och med själv, men han har även sagt att du var den enda som verkligen fick honom att le.
Du gjorde hans dagar, han drack inte lika mycket då,han rökte inte lika mycket han var lycklig på riktigt. 
Han kommer komma tillbaka till dig för han älskar dig det vet jag. 
Ska jag vara ärlig? 
Jag trodde faktiskt på det han sa ett tag.. 
Tills du började kalla mig saker. 
Du vet vem du är.. & Du är den enda jag vill ha. 
Jag vet att jag inte bevisade det, men jag var så sjukt rädd visste inte vad jag skulle göra.
Du är det bästa som hänt mig, fan jag älskar dig men du bryr dig inte. 
Borde jag gå vidare som alla säger? 
Alltså jag pallar inte kärlek längre. 
Jag sa till mig själv " gör inget dumt, detta ska hålla längre än vad det höll förut, vi ska vara dom där två personerna som alla tyckte var så söta tillsammans, men funkar det inte ger jag upp" 
Det var JAG som gjorde fel, jag vet det alla säger det & jag håller med er. 
Tyck vad ni vill, jag pallar inte bry mig för jag ger upp. 
Fuck it. 
 
Vi hörs. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback