“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Dag 1 - Presentera mig själv.

Jag heter Anna Julia Somtua Nilsson & är halv thai.
Är väldigt kort..
På fritiden är jag för det mesta med kompisar.
Mina Föräldrar är skiljda sen jag var liten.
Bor hos pappa mitt ute i ingenstans alltså flatnor,
Har en bror som heter david & en syster som heter nathalie.
Mina bästavänner är, Antonio,Lovisa,moa & en massa fler.
Barndoms vän är michelle pérez hjorth.
Den som står mig närmast just nu är min bror isack.
Jag är väldigt social av mig,
tycker även om att vara störig ibland hihi. :$
Jag har sämst betyg (ifall ni ville veta alltså)
Jag har haft ett väldigt jobbigt liv,
många killar har sårat mig en av dom var ett jävla svin.
Men nu känns det som om jag är i himlen för har världens underbaraste pojkvän. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback