“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Dag 7 - Min bästa vän.

Jag har många bästavänner.
Här är en av dom!
Antonio Malmsten ( Tiger)

Skolan berättade att en ny kille skulle börja på Gällö skola.
Jag tänkte " Han ska bli min bästavän"
Du såg ganska så ensam ut på rasterna så jag gick fram till dig,
Frågade ifall du rökte & du svarade ja.
Vi var ut varje rast,
Jag pratade med dig en hel del , men du var blyg.
Men se på våran vänskap nu!
Du har haft ett ganska komplicerat liv.
Men jag försöker finnas & lyssna på dig så gott det går.
fast bevisar det inte så bra.
Jag bevisar verkligen inte att du är min bästavän eftersom jag kallar dig för idiot hela tiden.
Tiger, Du är den bästavän jag haft.
Du har stöttat mig då jag mått sämst,
Du har alltid funnits där för mig!
Ibland tror du att jag kommer utnyttja dig som jag gjorde med hezten.
Jag skulle aldrig falla mig in på att utnyttja dig!
Du är han som alltid gör mig flumm & glad på dagarna!
Minns då du ramlade på stan.
Fuck vad jag
Utan dig blir jag forever alone,
Saknar dig varje gång du försover dig.
varje gång jag inte ser dig på skolan blir jag orolig att du bytt skola.
Du betyder jävligt mycket för mig!
garvade!
Utan dig blir jag forever alone,
Saknar dig varje gång du försover dig.
varje gång jag inte ser dig på skolan blir jag orolig att du bytt skola.
Du betyder jävligt mycket för mig!
Vi har gjort en massa busiga saker tillsammans som då vi smitit till stan.
Då vi gömde oss för lärarna för vi stod ute & tjuvrökte.
Idag då vi sprang ifrån lärarna för dom jagade oss.
Vi har skolkat tillsammans,
delat glädje,
skratt & lycka!
Till & med cigg haha.
Nejmen vad säger du?
Bästavänner livet ut? <3





nawwwwwwww. jaaaa klart att vi är bästavänner livet ut!!!!!<33

2012-01-27 · 10:09:59

<3

2012-01-29 · 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback