“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Lycklig tjej!

Att försöka komma över dig trodde jag skulle ta flera år.
Men tydligen inte,
det tog bara några dagar.
Ctrl+alt+delete,
Jag raderar ditt nr,
Tar bort dig från facebook & du behöver aldrig mer prata med mig.
Så som du behandlade mig ditt jävla svin.
Jag fattar inte att jag dissade mina vänner för din skull,
jag la ner en massa onödig tid på dig.
Skönt att jag slipper dig.
Du gillar mig fortfarande men jag kommer aldrig förlåta dig för exakt allt du gjort.
Du förtjänade inte ens mina tårar,
Var glad att jag gör det enklare för dig nu.
En vacker dag kommer du märka att du gått miste om något,
en som kunde ge dig äkta kärlek.
Men vet du vad?
Fuck you jag har redan fått den jag behöver!
Alla hade rätt jag förtjänade någon bättre,
en som verkligen bryr sig om mig.
Kändes som om jag var i himlen igår.
Blir glad av att ha dig i närheten.
Men blir less på folk som tror att jag är tillsammans med dig bara för att reta en annan person.
Till er som tror det säger jag bara fuck off!
För leo, du är den underbaraste pojken i hela världen som gör mina dagar.
Ett liv utan dig vore hemskt.
Håll om mig & släpp mig aldrig älskling.
Jag kommer alltid att vara din.
Du & jag hand i hand tills döden skiljer oss åt.
Jag älskar dig från jorden enda upp till månen,
Är glad att jag kan dela allt med dig.
Är glad att jag har dig vid min sida.
För du ska veta att jag alltid kommer finnas för dig & du är en kille jag skulle kunna ta en kula för!
Hoppas detta är sann kärlek denna gång.
För jag är så grymt kär i dig babe. 
Aldrig varit såhär lycklig.
Känslan när man är kär är det bästa som finns!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback