“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Skola..

Skola imorgon då..
Ganska härligt ändå för efter det åker jag till stan för att hämta sol & frågar älskling ifall han vill följa med på ug.
Ska visa dig för alla jag känner hihi! ^^
aaw,
Jag sitter & deppar för jag saknar min pojke något otroligt så får jag ett sms av honom där det står:
Du är som en ängel! Du är den finaste jag vet! Du betyder allt för mig älskar dig,
ditt leende,
dina ögon,
hela du är helt jävla obeskrivlig!
u and me 4 ever baby? ;* <333333

sötnosen här då!
Jag dog då jag fick ditt sms!
Detta är inte ett fake smile!
Du är han som får mig att le,
Han som gör mina dagar.
Baby, Jag Faller för dig varje dag!
Älskar dig mer än ord går att beskriva.
Du är den finaste som finns!
jag ska visa dig för hela världen att du är han som gör mig lycklig! 
Har en känsla att detta kommet hålla länge!
Det finns nog ingen som är gladare än mig!
Bloggar mer imorgon.
Peace out bitches!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback