“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Vad hände med ordet "vi" ?

Känslan att se dig kyssa en annan tjej framför mig & sen säga att det bara var en kompis puss är inte okej...
Du säger till alla att jag är din flickvän. 
ta & bevisa det då.
Bevisa att det är mig du vill ha & ingen annan.
Ursäkta för att jag blir så avis hela tiden men det är för att jag bryr mig om dig.
Du ber mig lämna dig för att du vill inte såra mig,
Du sårar mig bara ännu mer då du vill jag ska lämna dig.
Du säger att du inte är bra för mig..
Men vet du vad?
Jag bryr mig inte & jag bryr mig inte om vad mina vänner tycker om dig.
Jag följer mitt hjärta.
& Det är dig jag vill ha ingen annan.
Jag kanske tjatar 24/7 men jag vill veta..
Vill du fortfarande ha mig?
eller leker du med mina känslor som alla andra gjort.

~Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen~



<3 :/

2012-01-16 · 09:22:49

True shit..

Men sånt är ju livet.

Man blir ju sårad nångång! <3

2012-01-22 · 02:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback