“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

At Lovisas place !

Har slaggat hos lo i några dagar nu & om 2 dagar blir det yran!
Så jäääävla pepp!!
Fan vilka grymma minnen det kommer bli. 
iaf, Idag tvingade lo mig att åka en karusell.. 
Fyfan.. Trodde jag skulle dö var så sjukt rädd.. 
Kändes även som om jag skulle flyga av. :( 
 
 
Ser ni ?
Den är värsta hög.. 
Imorgon åker vi in till stan och träffar mitt ex. 
Ska även slagga hos honom & för er som inte visste är vi mer som vänner just nu. 
Känns jobbigt, men jag överlever nog! ;) 
Har även haft förhör med aina hoppas verkligen att allt löser sig. 
Mitt liv är inte så enkelt som alla tror men jag börjar bygga upp det. Jafan!
Åhj.. vettefan vad jag ska blogga om.. 
Orkar verkligen inte.. 
Men bloggar kanske imorgon om jag har tid.
Vi höreees!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback