“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Dagens fail

Hej, gör ett snabbt blogginlägg innan moa gittar hem.
Jag satt och målade naglarna "råkade" spilla nagellack på sängen.
Tänkte inte på det senare..
Så flyttade mig närmare moa för skulle kolla en sak på facebook & woops så satt jag mig i nackellacket,
Får panik eftersom det inte är mina byxor.
Så springer & hämtar tvätt medel, borstar med en borste..
Märker att det inte funkar, Tänker ; amen nackellacks borttagning kanske funkar.
Men det gjorde inte de.
Så Torkade byxorna med min hårtork.
Haha.. Känner mig väldigt smart idag (y'
Här ser ni:
Väldigt fint.
Men må dra nu pusshej bitches ! :*


BIIIITCH

Svar: tack. :)
Anna Somtua Nilsson

2012-07-11 · 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback