“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Fuck rubrik jag är för arg för det.

En mamma ska alltid finnas där i vått & torrt. 
Jo visst, att du håller med din jävla gubbe exakt allt han säger.
Ni skriker på mig varje dag.
Ni anklagar mig för allt, säger att jag är misslyckad ett problembarn osv,
Vetu vad ?
det största problemet du kunde göra var att gifta dig med honom.
Ni lär väl skaffa ungar nu också eftersom du är så jävla vidrig.
Du lyssnar aldrig på vad jag säger, Detta är värre än vanligt.
Dra åt helvete din fula fitta, prata aldrig mer med mig.
Jag vill inte ha dig som min mor längre jag har fått nog!
L- HAR DU MENS ELLER!?
A- Men alltså nej, jag är bara jävligt less på er två.
L- UT HÄRIFRÅN!
A- hållkäften gubbjävel det här är inte ditt hus nu utan mitt också, det är erat problem att jag bor här.
Ni får leva med mina jävla regler också! Om ni inte orkar med mig flytta mig tillbaka till fucking östersund då förfan.
Jag ska anmäla dig din fulefan.. Då är sååå körd.

Är glad att jag iaf har en familjemedlem som betyder en massa för mig.
Tack pappa för att du stöttar mig igenom det här tillsammans är vi starka vi klarar det här!
osvosv jag har ju inte bloggat på 3 veckor nu men det var ju för att jag var i thailand & jag menar vem sitter vid datorn då ?
Inte jag iaf. ;)
Thailandsresan var den värsta av dom värsta.
Min bror skrek; mammamammamamma 24/7 & han är fucking 12 år.
Väx upp jävla snorunge.
& larserik gnällde bara på mig som vanligt.
Tur jag har världens bästa kusin som fick mig att må bra iaf.
Var & piercade naveln där, super glad!
Ronny dumpade mig, Men vi hittade tillbaka till varandra ganska snabbt.
Jag älskar dig min fina.
Tack även till alla underbara vänner som stöttar mig igenom detta.
Pussar&kramar anna.
Juste, tatuerade mig innan jag åkte till thailand.
Min mage är fein.. Eller ?
Iaf.. Superstolt !


Du använder väldigt starka ord. Du bör respektera din mamma.. Det hjälper inte att skrika på henne eller hennes man, om du vill få något sagt så sitt ner och prata med dom med normal ton och med vårdat språk... Du kommer inte alltid få allt du vill ha, vi lever i en värld där man inte kan få allt.. men din familj bör du respektera i vått och tort!!

2012-08-05 · 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback