“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Jämtland in my heart

Tänk att du bara svek mig sådär.
Jag är trött på dina ursäkter & lögner.
Men jag kan inte göra något åt att jag älskar dig..
Alla förtjänar en andra chans.
Tar du inte detta på allvar.
Är det ingen mening att vi försöker igen.
Men jag vet att du kan förbättra dig ifall du verkligen försöker.
Anyway, Var vaken tills klockan 6 imorse mådde ju som ett as.
Somnade halv sju & vaknade halv 2.
Mamma väckte ju mig & bara; ska du åka med min kusin till jämtland nu ?
Jag: men va ? vi skulle ju åka imorgon.
Mamma; nej dom åker idag.
Klart jag får panik Springer runt i hela huset för att packa väskan.
Sen stack jag.
As härligt !
Då jag kom fram var jag på bylla med pappa i brunflo.
& Nu är vi i flatnor.
Mitt ute i skogen.
Märkt att jag mår fett bra nu.
På Måndag blire att träffa bästavän antonio !
Vi höres något, pallar inte blogga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback