“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Letar man kärlek kan man förvänta sig svek&smärta

Har varit världens sämsta dag..
Jag kan inte ens sova.. är så ovanligt att min farfar inte kommer in till mitt rum för att han går i sömnen. 
Idag fick han skit svårt att andas så vi ringde ambulansen.. 
Hoppas det går bra. 
Ronny dumpade mig.. 
Du sa dagen innan; Jag älskar dig,det ska vara du&jag mot världen. Föralltid! 
Idag; Jag "tappade" mina känslor för dig. 
& NU får jag reda på att du ska slagga hos en annan brud. 
Du har verkligen gjort bort dig lilla du..
 
"Hur kunde det bli så här fel?
Det skulle ju alltid vara du och jag..
Vi skulle ju visa varandra världen och inget fick nånsin komma mellan oss.
Men nånting kommer alltid i mellan och någon slutar alltid älska först.
Men varför kan det aldrig vara jag?
Och nu träffar du mig för att lindra ditt dåliga samvete
och för att hjälpa mig att ta mig igenom min situation.
Men jag vill inte ta mig igenom någonting..

Varje litet steg du tar och varje gång som du för,
ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör,
och varje gång som du ler,
hugger det till i mitt bröst..
för jag vet att jag aldrig, aldrig, aldrig mer
kommer få ligga bredvid och kalla dig för min.  "
 
Att en låt kan stämma in så bra..
 
Skriver av mig lite.
 
Det Känns så tomt utan dig,
känner mig ensam. 
Mitt liv har inte varit världens bästa. 
Men då jag hade dig vid min sida, 
var jag inte rädd för något, jag var trygg. 
Jag hade ett leende på läpparna. 
Jag kände mig älskad på riktigt. 
Du var det absolut bästa som hände mig. 
Du är den enda som snurrar runt i mina tankar.
I mina ögon, Så kommer du alltid ligga etta. 
Det tog ett bra tag innan jag tog åt mig utav känslan för rädslan,
Att du skulle försvinna, 
Att lågan du tänt skulle sluta brinna 
Du var den bästa jag hade.
varje stund jag hade med dig,
Kändes ingenting svårt för tiden där var vår. 
Du lyfte mig från marken.
När tårarna börjar rinna, 
Jag hoppas att du fattar, 
Att det skär utav känslan,
Att inte ha dig här. 
Jag vill höra dina hjärtslag.
Jag vill känna på din kropp. 
Jag vill känna trygghet. 
Jag vill hålla i din hand & kalla dig för min.
Du är den enda delen av mitt hjärta.
Den enda delen av mitt sinne.
Du är den ende som lever där inne.
Varje stund jag hade med dig
Kändes som ett paradis.
Jag ville spendera hela mitt liv med dig.
Du var det bästa en tjej kunde önska
Det bästa som jag fick.
Jag hatade att vi bodde så långt ifrån varandra.
Du får mig att le när jag är ledsen 
Skratta när det känns som värst 
Du Håller om mig hårt 
När jag får fet ångest
Och varje gång det känns knas 
Och världen står upp och ner 
Så får du mig att le och tänka posetivt 
Och klättra tillbaks. 
Det känns som i din närvaro 
Blir jag alltid glad 
För tro det eller ej 
Du är det absolut bästa som hänt mig 
Jag älskar dig trehundramiljader 
Gånger runt jorden 
Och sen tillbaka igen 
Och sen trehundramiljader varv till 
Fast egentligen går det inte att förklara 
För det är större än det...
 
Antar att det är slut på riktigt.. Oavsett vad så kommer du fortfarande att vara min prins.
Tack för dom fina stunderna tillsammans, dom har verkligen varit toppen.
 
 
 
-Jag kan hitta någon bättre, som älskar mig för den jag är & inte bara lämnar mig. Jag vet det. Men det gäller att hitta rätt kille. 
 
 
Aja, jag "orkade" inte blogga idag för jag var så jävla ledsen.
Nu ska hela världen få veta vilken underbar vän jag har. 
Louise, du har verkligen hjälp mig igenom det mesta. 
Du var en av dom jag kramade innan aina tog mig. 
Jag minns det som om det vore igår. 
Fy vilka tårar det rann då. 
Vi båda har varit blyga, vi har inte vågat säga ett enda ord. 
Föränn du började vända dig till mig då du mådde piss. 
jag försökte stötta dig så gott jag kunde. 
Jag mådde verkligen aldrig dåligt då. 
Allt var så bra, jag var så glad & lycklig. 
Föränn nu.. 
Tack för att du stöttat mig. 
Jag vet att jag kan lita på dig. 
Du får mig jämt att le. 
Du är så knäpp,söt,gullig,snygg,vackrast & bäst.
Utan dig idag hade jag inte orkat med något. 
Jag ville verkligen inte flytta ifrån dig. 
Det var hemskt.. 
Vi som precis hade börjat prata med varandra. 
& Vi hade precis börjat vara med varandra på skolan, vi dampa & hade kul. 
Åh. På Fredag-Lördag blir det att tillbringa med dig. 
Du är saknad min vän, jag älskar dig min fina & Du skulle bara våga lämna mig :* <3
På Måndag-tisdag ska jag vara me min fina systeryster nazzebanan. 
Sen resten av veckan tillbringar jag med bästavän lo. 
 

Börja aldrig bråka med din syster.
Hon vill dig bara väl, 
hon vill hjälpa dig & finnas där för dig. 
Jag gjorde ett misstag. 
Hon försvann ur mitt liv. 
Hon vill inte ha något med mig att göra. 
Jag kan inte vara utan henne. 
Hon är en av dom som ger mig tips,
stöttar mig då jag mår åthelvete. 
Du är bäst & vackrast. 
Jag gjorde fel..
jag vet. 
Jag skyller jämt på " jag var inte mig själv"
Men jag var de.. 
Det är så jag är. 
Jag är kaxig,dum,jag röker & super. 
Under 2012 ska jag Bli vänligare & jag ska sluta röka. 
Anyway, Just nu behöver jag dig. 
Du anar inte hur mycket jag grät idag.. 
Jag förstod att jag förlorat en som stod mig närmast & då det gäller killproblem har du alltid dom bästa tipsen..
Oavsett vad. Jag kommer alltid att vänta på dig.. 
Förlåt.. 

vill säga tack till alla vänner som stöttat mig idag. Ni är världsbäst!
Jag är ganska trött efter en lång dag. 
Klockan är 01.58
Tiger ska ringa mig imorgon & jagvar ju "TVUNGEN" att svara.. :c 
Tänk om jag vill sova då.. 
 
Nejmen gnatt världen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback