“You only live once, but if you do it right, once is enough.”

Min prins. ♥

 
Jag fattar inte att det är slut. 
Du var ju mitt allt det skulle ju vara vi två mot världen. 
Jag avskyr då killar säger "Du&jag föralltid" Så menar dom inte det.. 
Det gör så jävla ont. 
Jag måste förstå att jag aldrig mer kommer få ligga bredvid dig & kalla dig för min. 
Måste förstå att du är någon annans nu.. 
Att vara utan dig var det värsta som kunde hända. 
Snälla kom tillbaka jag behöver dig nu. 
Du vet hur jag mår, du vet hur jag har det. 
Jag orkar inte vara kvar utan dig. 
Du fick mig att må så bra. 
Utan dig är jag kingen utan k.
Åhj, Dumma jag. 
Jag har inte fattat det än. Det är inte mig du vill ha.
Du&jag slutade i katastrof. 
Jag saknar dig. 
Jag älskar dig. 
Jag hatar dig. 
Av himlens alla änglar så var du den bästa,
en ängel utan vingar. 
Vi kommer aldrig lyckas hitta tillbaka igen.. 
Jag vet det. 
Vi båda har fått en andra chans & Nu äre försent. 
Jag måste fatta det. 
 
An angel will go and an angel will fall..
I still love you Honey.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback